reklama

Zmena je život

199-ty a posledný príspevok

Písmo: A- | A+

Tento blog prechádza do stavu hibernácie. Dôvod - moja súkromná hierarchia hodnôt je ďalej nezlučiteľná s internou filozofiou tohto servera, takže odchádzam.
Či sa niekedy vrátim, netuším.

Blog ponechávam v doterajšej podobe, veď som sa mu starostlivo venovala takmer 3 roky a je to na ňom aj vidieť.
Mnoho článkov je absolútne nezávislých na veku a dajú sa prečítať kedykoľvek znova. Knižné recenzie, Dialógy, články o fantastike, o Islande, atď. atď.
Takže nech sa páči, archív je k dispozícii.

Čitatelia, ktorí si ma radi prečítajú kdekoľvek, ma nájdu na flexibilnejšom priestore Blogspotu - Riddick's Realm namontoval zvonček na svoju bránku 14. 4. 2009 a rád privíta všetkých fantasy-pozitívnych, popkultúrne či literárne podkutých čitateľov, ktorí sa neberú príliš vážne... a nevadí im tmavošedé pozadie.
Ja mám tmavé pozadia rada a teraz si holt nastavím aké sa mne páči ;-)

A už žiadna karma, žiadny subjektívny výber prevádzkovateľa, žiadni pomýlení diskutéri (príspevky si moderujem sama), žiadne vynucovanie poslušnosti...

Tak doblogovania, priatelia.

Aneta Čižmáriková

Aneta Čižmáriková

Bloger 
  • Počet článkov:  199
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Tento blog je od 16.4.2009 uložený k spánku, nájdete ma tu:~~~ Riddick's Realm ~~~ aj tu: Zoznam autorových rubrík:  KnihyZ knihovničky knihovníčkyMoje knižné láskySci-fi a FantasySF&F cony• Dialógy o fantastike •FanovinkyBlogový nedenníkRozpravy o IslandeVšeli-len-čoKreatívec notorikBavíme sa s Tubou

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu