reklama

Chcete zmeniť smer? Skúste Am(erican)way ;-p

Každému z nás chodia e-mailom tony spamu, kvalitní poskytovatelia však dokážu všetky tie skvelé ponuky erotických pomôcok, tabletiek a replík Rolexiek identifikovať a hádzať rovno do koša, takže si ich ani nevšimneme. Na občasné zásielky ponúkajúce napr. úžasnú kariéru prostredníctvom znásilnenej slovenčiny bez diakritiky a so zlou interpunkciou sú však krátki. A tak aj mňa osobne oslovila firma zaoberajúca sa obchodom a vecami okolo toho ...juj, ale som sa pobavila! :-D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Pozerám do inboxu, divná adresa, že diamantovacesta21, subjekt skuste zmenit smer. Hneď som nakukla do Googlu, že čo je diamantová cesta - a vraj čosi s budhistickým učením. Vzhľadom na obsah listu som si nebola istá, čo môže mať toto spoločné s budhizmom...

------------------

Prajem krasny den... (ó, ďakujem, vy teda viete, ako na mňa!)

nasa spolocnost spolupracuje so spolocnostou Network21,. celosvetovou spolocnostou. (ale nehovorte! 3 spoločnosti v jednej vete! vy ste určite nenormálne úspešná firma, okamžite ste ma zaujali!) venujeme sa obchodu a veciam okolo toho. ("veciam okolo toho"? fascinujúce, okolo toho musí byť tóóľko vecí!) vramci nasho teritoria posobime v 9 krajinach SK,CZ,PL,HUN,UA,TU,RO,SL,CR, (ty kokso, ale fakt ich je deväť!) ale v ramci medzinarodnej spoluprace posobime v skoro 100 krajinach sveta. (to je ale vééľké teritórium, stíhate si pravidelne ocikávať hranice, aby ich neprekračovali menejcenní votrelci?)

kedze ste prajavili zaujem o blizsie info (vy ste asi teleputi! akurvát včera sa mi snévalo, že dnes prajavím záujem prasne o vás!) v prilohe vam zasielam jednu zvukovu nahravku od zakladatela spol N21. (jééžiš, ON osobne urobil zvukovú nahrávku?) venujte jej chvilku cas . (no, chvíľka by sa hádam našla) ma ccca 14minut plus nieco ("ccca" musí byť nový termín približnosti približnejšej ako približne! vy ma privádzate do úžasu zas a znova! ehm, ale 14 minút je asi tak 7 mojich chvíľok, asi si to rozmyslím) na stiahnutie podla vasho programu. (to akože keď som teraz bizi = mám plný program, môžem si ju stiahnuť aj neskôr, keď nebudem mať program?) ak vas co i len nieco oslovi po vypocuti tejto nahravky ("čo i len niečo" asi myslíte čokoľvek, však? fajn, sľubujem, že budem dávať dobrý pozor, aby mi nič z toho niečoho neuniklo) napiste mi a dohodneme dalsi postup (hneď aj postup? tomu hovorím kariéra! ešte som ani nezačala a už mi núkate postup ;-)

Dakujem za zaujem (ale ste si istý, vy beťár! ;-)
Marián M (zvyšok mena som vymazala)
(tak predsa máte na klávesnici diakritické znamienka, pán Marián!:-)


K tomu príloha:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


(13 megabajtov? si robíte prdel! to nemienim ťahať ani z toho internetu, čo mám v práci zadarmo. zbohom!)
------------------

Po toľkej zábave som už len pre tú srandu zistiť čo je to za habaďúru, naťukala do Googlu ešte Network 21 a našla toto http://www.n21europe.com/ Klikla som si na Slovak republic a privítala ma holá stránka vyžadujúca prihlásenie, s honosným obrázkom SND a totálne vágnym príhovorom v češtine (v hlave mi zazvonil zvonček a zaspieval "Amway" , ktovie prečo:-) .No a teraz neviem - je to expandujúca spoločnosť, ktorá chce podporovať moje potenciálne podnikateľské aktivity? Chcú, aby som sa aj ja venovala obchodu a tým veciam okolo neho? Zaistia materiály, mítingy a semináre - k čomu? Ku školeniam multilevel marketingu? Pretože to je to jediné, čo mi prichádza na um. Všadeprítomný MLM, s ktorého má asi väčšina z nás negatívne dojmy.
A tak som si ešte hodila n21 do Wiki. Hneď v druhom riadku bolo to zázračné slovo: Amway. Tak sme doma! Už viem, kto mi to núka, aby som zmenila smer na americkú cestu... ale že to dalo pátrania! No nemohli sa vymačknúť hneď?
Keď už sme pri tom, Amway sa k nám prihrnula hádam skôr ako odišli poslední študáci z Václaváku - to odvtedy nemajú vo firme človeka schopného napísať dôstojný e-mail?
Ja sa im naozaj čudujem - veď takýmto spôsobom všetkých rozmýšľajúcich ľudí odplašia skôr, než by ich to začalo zaujímať. Alebo práve o to im ide?

Po dopísaní tohto článočku som spokojne klikla na správe príkaz "report spam" a odoslala milú diamantovú cestu s pánom Mariánom aj celú n21 tam, kam patrí. Do spamového koša :-)

Dospamovania, priatelia.Ilustrácia v perexe © Stock.xchng

Aneta Čižmáriková

Aneta Čižmáriková

Bloger 
  • Počet článkov:  199
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Tento blog je od 16.4.2009 uložený k spánku, nájdete ma tu:~~~ Riddick's Realm ~~~ aj tu: Zoznam autorových rubrík:  KnihyZ knihovničky knihovníčkyMoje knižné láskySci-fi a FantasySF&F cony• Dialógy o fantastike •FanovinkyBlogový nedenníkRozpravy o IslandeVšeli-len-čoKreatívec notorikBavíme sa s Tubou

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu