reklama

Blogový nedenník (9 1/2 - špeciál)

Na čo som zabudla a nemala v minulom nedenníku. O Cene Fantázie, Rogerlande a o Veľkom projekte

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

19. 9. 2008

Zmagorená po Istrocone 2008 (článok stále ešte len asi v polovici, zatiaľ niečo tu) som úplne zabudla pripomenúť Cenu Fantázie pre tých čitateľov, čo si o jej ďalšej fáze ešte nestihli prečítať na online Fantázii. Ak sa vám nechce klikať, vedzte, že prvé kolo sa úspešne uzavrelo, organizátor zhromaždil bodové ortiele od všetkých porotcov a s pomocou šikovnej funkcie v Excelli vypočítal, že do finále postupujú nasledujúce poviedky (podľa abecedy):

Zuzana Gajdošová: Dar
Lívia Hlavačková: Črepiny
Jozef Karika: Dedičstvo zeme
Michal Spáda: Rozum, cit,niekoľko kúziel, husle & Viola
Martin Vlachynský: Piesočný vlak

Slávnostné vyhlásenie prebehlo práve na Istrocone a finálové poviedky budú čoskoro (hneď po jazykových korektúrach) zverejnené na portáli Knihy.sme.sk, kde je pre tento účel vytvorená samostatná rubrika Cena Fantázie. Nám porotcom teda už hlavná práca skončila (nie celkom, ešte smolíme predhovory do zborníka;-) a na rade ste vy, čitatelia.
Každému, kto rád číta a objavuje čosi nové, vrele odporúčam ochutnať, ako píše mladá generácia slovenských fantastov. Pripravujem (tak ako po minulé dva ročníky) aj svoj článoček s vlasnými názormi na poviedky, ale zatiaľ je ešte v rozpracovanom stave.

Pikoška: dvaja finalisti majú blogy na SME a ďalší vlastné stránky. Kto je zvedavý, hor sa na Google ;-)

***

Aj takto verejne sa ešte poďakujem SFaF publicistovi Martinovi Králikovi za to, že o mojom blogu napísal v novej Fantázii č. 42 v jeho čerstvom stĺpčeku Rogerland, venovanom tomu, čo sa o fantastike šuchne na svetovo-širokej sieti (world wide web;-). Dostala som priestor hneď druhá po spisovateľovi Dušanovi D. Fabianovi a i keď mi Martin alias Roger skomolil oficiálnu prezývku (z Riddick zmizlo jedno d), za čo som po ňom pri prvej príležitosti vyštartovala, napokon som mu odpustila, lebo rafinovane zareagoval: "Ak to bude jediná chyba vo Fantázii, kúpim ti, čo chceš." Ešte som sa aj ja rafinovane ropácky zaškerila, reku: "Hmm, čo chcem?", ale už som vedela, že je to pat. Časopis bez chýb a preklepov som v živote nevidela. A mal pravdu, králik jeden prefíkaný :-)
Mimochodom, Rogerland má aj svoju online verziu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

***

Jeden z dôvodov (okrem prirodzenej hniloby), prečo zabúdam na dôležité správy a nie som schopná dokončiť rozpísané články je Môj veľký blogový projekt, ktorý mi plne zamestnáva mozgové závity v každú voľnú chvíľku. Je to nápad starý vyše roka, ktorý som načala a potom uložila do hibernácie.
Dáka nadprirodzená sila ma nakopla a povedala, že teraz je ten správny čas prebrať sa a ísť do toho.
Neprezradím nič konkrétne, ale je to naozaj veľký projekt a bude sa týkať zaujímavých ľudí a osobností z prostredia slovenskej fantastiky.
Spolupráca sa už rozbehla a pevne verím, že bude úspešne pokračovať. Čoskoro potom sa snáď dostavia prvé výsledky... a potom sa máte na čo tešiť!!!

Do skakavenia,
Riddick

Aneta Čižmáriková

Aneta Čižmáriková

Bloger 
  • Počet článkov:  199
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Tento blog je od 16.4.2009 uložený k spánku, nájdete ma tu:~~~ Riddick's Realm ~~~ aj tu: Zoznam autorových rubrík:  KnihyZ knihovničky knihovníčkyMoje knižné láskySci-fi a FantasySF&F cony• Dialógy o fantastike •FanovinkyBlogový nedenníkRozpravy o IslandeVšeli-len-čoKreatívec notorikBavíme sa s Tubou

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu